vrijdag 11 september 2015

Poncho met col

Fijn om te dragen in deze periode, poncho's.
Even surfen op internet en je komt vele patronen tegen.
Zo vond ik bij Stip en Haak een eenvoudig motief wat de poncho zo mooi maakt.
Alleen zonder col, en die wilde ik er wel heel graag op, maar dat komt goed.


Ik had al Tweed van de zeeman klaar liggen voor een poncho dus dat kwam goed uit. 
Haaknaald 9 lag ook al klaar, en met een paar dagen rolde er een mooie, lange poncho van m'n haaknaald 9, met col.

Ook voor m'n jongste dochter haakte ik een poncho, maar met puntmuts, dit wilde ze graag.
Hij was sneller af dan ik dacht, dus bewerk ik nog even gauw dit bericht zodat jullie hem ook kunnen zien...


Dit is hem.
Hij kan maar klaar zijn.

Ook deze haakte ik met Tweed op haaknaald 9.


Fijn weekend allemaal!!!

~~GREETZZ MG~~

7 opmerkingen:

  1. Tof voor je dochter!!! Straks wil heel de klas zo'n poncho... :-)
    En ook die met de kraag is leuk! Dat vond ik altijd het nadeel aan poncho's, dat je er soms nog een sjaal bij moest dragen. Maar op deze manier dus niet. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaahh.... Vooral die met puntmuts is gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allebei heel mooi die puntmuts vind ik erg grappig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi! En de puntmuts bij je dochter staat ook echt super!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De blauwe poncho met kraag vind ik prachtig. Heerlijk om op de kille momenten te dragen. Leuk dat de poncho van jouw dochter een capuchon heeft. Zo zijn jullie allebei klaar voor de herfst al hoop ik dat die nog een poosje wegblijft.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen