maandag 30 juni 2014

Ik zoek...iemand om een patroon te checken!

Het haakpatroon van m'n laatste tas is af!


Maar, waar gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt.

 Daarom zoek ik  iemand die dit patroon wilt checken. Maar ik verwacht wel het een en ander van diegene.
Namelijk, dat diegene eerlijk is,serieus, gevorderde qua haken, de tas helemaal haakt,foto's door mailt. Direct de tijd  heeft, de tas zo snel mogelijk af heeft, mijn patronen niet deelt en in de toekomst vaker patronen wilt checken.

Wat mag je van mij verwachten? Het patroon, die krijg je van mij. Dat ik snel reageer op jouw mail over de tas, en als de samenwerking goed bevalt, nog vaker een patroon om te checken voor mij.

Ben jij diegene die ik zoek, reageer dan onderaan dit bericht. Vertel waarom ik jou zoek.
Van het weekend maak ik een keuze wie het wordt. Die persoon mail ik.

Greetzz MG



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tas weer!
    Zou dolgraag voor je "checkhaken" maar werk ook en heb dit niet binnen no. time af.
    Eerst je tas met rozenprint proberen in de vakantie!
    Je barefoot blote voetenslippers vallen goed in de smaak bij mijn nichtjes!

    Veel succes met het vinden van een geschikte kandidaat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een super mooie tas weer! Hoeveel uurtjes zitten er in de tas? ik heb helaas niet heel veel tijd, maar zou je graag verder willen helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het erg leuk vinden om dit patroon te testen, maar ik weet niet of ik ook in de toekomst patronen wil testen omdat ik het meestal niet zo leuk vind meerdere keren een vergelijkbaar patroon te haken. Ik haak al een paar jaar, veel amigurumi en ik ben nu ook bezig met de CAL deken van Tertia en Jolanda. Bovendien heb ik bijna vakantie en heb ik alle tijd om te haken.
    Anne Dekker (15 jaar)
    anne@visioen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou het graag voor je willen doen,maar kan helaas niet aan je voorwaarden van direct beginnen en er veel tijd voor hebben voldoen,de rest zou geen probleem zijn...jammer...so many things so little time...zoals nog jou mooie bloementas in deze stijl haken bijvoorbeeld :-).Hoop dat je een goede betrouwbare haakster vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s vergeet ik totaal te vermelden dat het weer een prachtig exemplaar is!

      Verwijderen
  5. Oh meis, ik zou het heel erg leuk vinden om patronen voor je te testen. Echter momenteel met de ziekte van mijn moeder is het voor mij niet haalbaar direct te beginnen. In de toekomst zou ik het zeker willen doen voor je. Tja, hoe jij mijn haakkunst beoordeelt is natuurlijk aan jou. Beetje ervaring geloof ik dat ik kan zeggen dat ik wel heb.... Patronen lezen is voor mij geen probleem.
    Denk er maar eens over.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marion, ik zou het leuk vinden om je patroon te testen!
    Momenteel zit ik even in een gat qua haken. Heb een tijdje 'in opdracht' of 'met doel' gehaakt. Eerlijk gezegd vind ik dat lekker haken! Ik heb de zomervakantie voor de boeg, waarvan 2 weken gewoon in m'n uppie thuis. Dus meteen beginnen: ja!
    Ik haak ongeveer 1.5 jaar. Mijn haakwerk kun je op mijn blog zien. (jufleej.blogspot.nl)
    Succes met het maken van de juiste keuze!

    Groetjes,
    juf Leej

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou graag testen vind uw patronen erg mooi ! Heb de tij en ben bekend met het tapestry haken en andere technieken zou het een eer vinden u te mogen helpen met het patroon testen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen, Ik wil graag jepatroon testen,ik heb al rde een tas gemaakmet een patroon van jou en dat is me uitstekend bevallen. Ik haak al heel lang en heb het goed onder de knie. Je vorige tas heb ik ongeveer een week over gedaan, ik kan er gelijk aan beginnen en de foto's maken is voor mij ook geen probleem. Het haken in de toekomst van testhaaksels vind ik ook erg leuk om te doen, ik ben altijd wel in voor iets nieuws. Wil je mijn haakwerkjes zien kan je op facebook kijken op HakenzHomemade, mijn naam is Jolanda Philippo, daar kan je evt. ook op kijken.
    Grzz Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen