dinsdag 29 april 2014

En.... ik ben weer bij!

Na de tassen liep ik behoorlijk achter met m'n Cal deken.
Dus eerst maar eens een inhaalslag maken.
En tja, haastige spoed is zelden goed, want ik maakte ergens een fout en kon dus de hele boel weer uithalen. Maar....ik ben weer bij!


Ik ben erg blij dat ik hem toch helemaal in het wit ben gaan haken.


De deken geeft mij een romantisch gevoel, dus ik zit er aan te denken hem voor op ons bed te maken.
Dat houdt dus in dat ie nog lang niet klaar is en er een stuk aan moet. Maar daar heb ik al ideeën over.


Voor degene die nog niet weten wat de Cal deken inhoud, lees dit blog maar eens, daar vind je alle informatie. Je kan zelfs nog mee doen. Echt een aanrader.

Fijne dag allemaal!
Greetzz MG

9 opmerkingen:

  1. Dit wordt inderdaad romantisch ...
    Zo een prachtig gehaakt deken voor op bed ...
    Nog een fijne dinsdag ... lieve groet Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw deken wordt echt mooi en ja, hij heeft echt een romantische look.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Romantische klassieke deken vind ik het. Heel mooi!
    Fijne dag nog,
    Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk gevoel geeft dat hè, als je weer 'bij' bent!!
    Bij mij begint het ook weer een beetje in de buurt te komen.
    voor vrijdag hoop ik weer bij te zijn!! Moet lukken nu we vakantie hebben!!
    Maar de jouwe vind ik PRACHTIG!!! En inderdaad zo lekker romantisch.... En als wit dan ook nog eens op je slaapkamer staat, dan ben je helemaal goed bezig!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is zeker erg mooi en romantisch deze deken in het wit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die witte deken, de mijne is ook helemaal wit, heel mooi! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think it is wonderful in just white and it will look romantic on a bed. Lovely work.
    Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga zo door! Die van mij ligt in een hoekje en ik was al zo'n eind. Maar het zijn niet echt mijn kleurtjes, dan pak je snel iets op wat wel je smaak is.

    BeantwoordenVerwijderen