donderdag 12 september 2013

GESLAAGD!!!!!






En wat ben ik BLIJ!!!!
Een papiertje erbij, en waarvoor dan wel. Dat zal ik vertellen. Ik heb het afgelopen jaar Psychiatrie voor verpleegkundige gedaan.Erg boeiend en veel geleerd. In de praktijk heb ik hier heel veel aan.
Voor de theorie had ik ruim voldoende. Vandaag deed ik praktijk examen. En geslaagd dus!

En om te vieren dat ik geslaagd ben, ging ik heerlijk een midagje shoppen bij de kringloop.
En waar ik al een tijdje naar zocht vond ik voor een spotprijsje.








 Wat is ie mooi hé?!






Voor de sier op de bank.Ik ben er blij mee!





En deze voor in de keuken....




Fijne avond verder,
Greetzz MG


 


11 opmerkingen:

  1. Proficiat met het behalen van je papiertje en wat een geslaagde middag heb je gehad!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, een dikke proficiat met je diploma!
    Je gehaakt tafelkleed is buitengewoon mooi,
    soms kan je inderdaad leuke spulletjes scoren.
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je diploma! Wat een interessante studie... Fijn dat je het papiertje nu in je zak hebt, want het is toch wel lekker om nu wat meer vrije uurtjes te hebben!
    Wat een mooi kleed heb je gevonden, past heel goed bij de nostalgische look van je blog...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd voor de volharding (in dit rijk en waarschijnlijk wel heel druk gevuld leventje) en natuurlijk dat je geslaagd bent. Dat is de kroon op het werk.
    groetjes bep (martine)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. En wat een mooie dingen heb je jezelf cadeau gedaan. Veel leuker shoppen dan in een andere winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker Corrie, heerlijk zo snuffelen bij de kringloop, ik hou er van!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, dubbel eigenlijk. Ook met je aankoop bij de kringloop. Prachtig.
    Groetjes Uttemetut

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marion,

    Gefeliciteerd met je diploma!
    En wat een leuke vintage spulletjes heb je gevonden!
    Leuk is dat altijd, om in kringloopwinkels rond te neuzen.

    groetjes, Monique

    p.s. ik ben aardig op weg met mijn tas, ik sta versteld van mezelf dat het lukt als beginner...maar ja, je hebt het ook heel goed omschreven in je patroon!
    Ik heb gelijk wat "reclame" voor je gemaakt. Veel mensen op een haakgroep op Facebook wilden weten waar ik het patroon vandaan had.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan je wel Monique, wat goed dat je lekker gaat met je tas.Enne...bedankt voor de reclame, vind ik attent van je!
    Greetzz

    BeantwoordenVerwijderen